Welcome to the universe of Sims

Direktlänk till inlägg 23 januari 2014

Top Model Simnation- Intervjuverna

Av Sigrid och Amanda Simselfs - 23 januari 2014 11:35

 

Jag är Armilla, varför jag borde vinna. Joo Jag är ju inte riktigt en vithyad blondin med blåa ögon, jag ser lite utländsk ut. Jag är precis lika simnationisk som du. Jag har min egen stil och jag tänker  bevisa att jag är bäst. Vinner jag inte krossas mitt självförtroende och jag blir bara en annan arbetare på Mikes hörnsten, en misslyckad tjej som dör av en arg kund med en kniv.  

Jag är Robyn, jag anske nte borde vinna men det är kul att få vara här. Genom hela min uppväxt blev jag mobbad för olika saker. Först mina störa ögon, sen att jag var fet. Då bantade jag tills jag blev så smal att doktorn sa åt min mamma att ge mig mer mat än jag behövde. Då blev jag retat för att vara smal. När jag blev tonåring blev jag retad för att jag utvecklades för snabbt, i gymnasiet började dem med att jag var en sån Puma (lamans naturliga fiende och ett fult ord för att vara utländsk) Jag funderar redan på att hoppa av tävlingen innan jag blir dömd för mitt utseende igen.  

Jag heter Wilda, jag behöver ingen motivering för att vinna, jag är bäst. Jag var snyggast, populärast och bäst på juicepong i universitetet, men jag hoppade av för att satsa på en modellkarriär, jag tycker att jag behöver en snabbstart så slipper jag modella för konstiga matkedjor. Modellkarriären är den ända karriären jag kan ha, om man kollar på min kropp är jag perfekt smal, kurvig på "rätt" ställe, hur skulle någon som jag få plats på ett kontor. Jag gillar inte att plugga duh!  

Jag är Norea, jag föddes i en fattig familj i Zimbawonde men min pappa vann på lotto så vi fick mycket pengar och kunde flytta till simnation, sen fick han cancer och dog. Mycket av pengarna som vi hade kvar gick till begravningen men jag är fortfarande rik. Egentligen behöver jag inte vinna men jag vill bara bevisa för alla unga tjejr där ute att vem som helst kan bli modell, hudfärg spelar ingen roll.  

Jag är Sonya, jag är inte säker påvad jag vill än men mamma har alltid sagt att jag kan bli en modell, när jag var fem färgade hon om mitt hår blont, sen fick jag modella för diesels barnkollektion. Den släpptes aldrig. Håret växte ut i en väldigt konstig ombré som var röd upptill och blond nertill. Men mamma ville inte klippa av håret. När jag var sexton tog jag en sax och klippte det så kort jag kunde. När mamma kom hem blev hon förkrossad. Men jag gillar att ha håret kort. Jag vet inte om jag verkligen vill bli modell men det är därför jag är med i tävlingen. För att kolla om modellivet är för mig.

 

Definierande egenskap: Dramatisk  

Definierande egenskap: Överkänslig

 

Definierande egenskap: Festprisse  

Definierande egenskap: Vänlig

 

Definierande egenskap:Familjeinriktad  

(Armilla)-Ska vi dela på rummet med två sängar så får dem "andra" dela på rummet med tre

(Wilda)-Visst, vi förtjänar mer egen plats  

(Sonya)-Så vi ska alltså dela rum, hej! Jag heter Sonya. Vad heter ni?

(Robyn)- Robyn

(Norea)-Norea, jag vill ha sängen i mitten om det är okej, vi har en tjejkväll ikväll!  

(Armilla)-Vi kommer definitivt att vara vänner för alltid, vi gillar samma saker, vi sminkar oss likadant och vi är mycket bättre än de andra!

(Sonya)-Denhär vänskapen kommer att vara för alltid. Även om någon åker ut kommer vi alltid att minnas varandra och vi kommer alltid att fortsätta träffa varandra. Vem fixar chipsen?

(Norea)-jag kan göra det


Detta avsnittet var mer för att lära känna modellerna, senare kommer den första photoshooten ut, kanske senare idag tillochmed.../Amanda


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sigrid och Amanda Simselfs - 21 februari 2015 15:41

Jag har sett att jag fortfarande får träffar här, vilket är väldigt konstigt eftersom jag inte har lagt upp nåt på över ett år.  Det är helt sjukt hur tiden har gått och jag har helt enkelt glömt bort bloggen. Jag har bestämt mig för att jag vill blo...

Av Sigrid och Amanda Simselfs - 16 februari 2014 09:45

Det har varit häktiskt, men tillslut ligger alla barnen och sover.   James (näst äldsta sonen) fyller år. Äntligen blir han ett barn!   Nu är det fullt i hushållet så Daisy försöker träna bort sina graviditetskilon...   Och det ger resultat!...

Av Sigrid och Amanda Simselfs - 15 februari 2014 14:22

Min PGC arvinge gifte sig med en väldigt mullig tjej. Jag tänkte göra om henne och jag lät henne träna och designade om hennes hår/smink/kläder:   Före:   Efter:   Kommentera gärna!/Sigrid     ...

Av Sigrid och Amanda Simselfs - 15 februari 2014 08:41

Daisy försöker hålla sig i form mellan graviditeterna.   Men det är inte lönt för nästa sekund är hon gravid igen...   Äldsta barnet Jack fyller år!   Han får ett eget mini sovrum för att småbarnen skriker ofta. (Jag har väggarna nere med men...

Av Sigrid och Amanda Simselfs - 14 februari 2014 19:54

Glad alla   dag! Jag hoppas att ni har gått och kramat alla ni älskar!... Här kommer massa bilder på alla mina sims par. Först ut min PGC.     Mitt roligaste frieri...                   Sist men inte minst mitt favorit par.     ...

Kommentarerna då?

Vart tog kommentarerna vägen, vi saknar er!!!

Lämna ett avtryck, det är bättre än en kommen

Presentation


Hej. Vi är två tjejer på tretton år som startat en simsblogg. Här bloggar vi om nyheter, roliheter och mera men allt relaterat till sims!

LänkLista

Downloads

Omröstning

Hur hittade ni hit?
 följde er när ni hette mylifeasasim
 följde er när ni hette simsefls
 googlade på något
 en kompis
 genom en annan blogg
 annat sätt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate if you not speaking swedish

länkbyten

så länge har bloggen funnits till


Ovido - Quiz & Flashcards