Welcome to the universe of Sims

Alla inlägg under november 2013

Av Sigrid och Amanda Simselfs - 9 november 2013 12:00

9. Något som simmarna gör som irriterar dig

 

Står och klappar, det tar så mycket tid och är tråkigt/Amanda    

Av Sigrid och Amanda Simselfs - 8 november 2013 19:47

 

Freja beter sig duktigt och städar i huset      

Sen blev det dags för Adrian att fylla år, han blev... jag tänker inte kommentera det    

Både Adrian och Freja är missnöjda med sina kroppar och anstränger sig för att bli smala  

Darin vänder sin onda sida till och skrämmer Noa rejält  

Jag ÄLSKAR Freja  

Och hon städar badkaret  

...

 

Men i stort sett är hon duktig  

Även Adrian älskar att kramas

  

Izabella äter en friterad fisk, barnen får tårta varje dag men Izabella lagar mat åt sig  

Trafikstockning i trappan  

*host host*  

Trots att nästan alla barn är på bussen syns bara två  

Noa skolkade och straffas för det  

Han blir tvungen att cykla till skolan i regnet  

Izabella lagar nåt litet extra åt dem  

Corndogs...  

Men barnen njuter av det  

Och sen blir det kvällens läxkupp  

Noa mår dåligt över skolkningen och behöver lite moderlig tröst, som tur är förlåter Izabella honom  

Och hon läser en bok om vetenskap för honom, för den lektionen han missade kanske var NO.../Amanda

Av Sigrid och Amanda Simselfs - 8 november 2013 12:00

8. Staden du gillar minst och varför

 

bridgeport tror jag, det är bara en smutsig storstad, jag vill ha mer av en ren storstad faktiskt/Amanda  

Av Sigrid och Amanda Simselfs - 8 november 2013 10:29

Fanta skrev för ett tag sen att Magurysimmar har blivit väldigt populärt på Simblr, jag har inte orken (och CAS funkar inte för mig...) att göra egna och ladda upp, så jag hittade en sida som ni kan ladda ned några från, de är...

       

Destiny Cocoa                        Miles Plum                       Elizabeth Violets                    Daniel Snow

Dessa laddar du ned här

Sen ska jag försöka göra egna och ladda upp/Amanda

Av Sigrid och Amanda Simselfs - 7 november 2013 12:00

7. Din favoritstad och varför

 

Denna är riktigt svår för att, jag gillar inte riktigt någon stad. Men sunset valley är mysig och oasis landing är cool, men nu vet jag Champ Les SIms! För att den är mysig och det finns äventyr och nektar  

Av Sigrid och Amanda Simselfs - 6 november 2013 12:00

6. Egenskaperna du nästan aldrig använder

 

ehm... Vegeterian och Tål inte konst  

Random bild

Av Sigrid och Amanda Simselfs - 6 november 2013 00:00

  '

Jag bara lekte lite med olika redigeringsprogram, detta är Aurora och hennes fru, de ska flytta till framtiden.../Amanda

Av Sigrid och Amanda Simselfs - 5 november 2013 17:32

Jag tänkte göra en miniberättelse i två eller tre delar  

-Mamma jag vill hem!

-vi är på väg hem  

-Jag vill till vårt riktiga hem!

-detta är vårt riktiga hem  

-Nej, villan vid sranden!

-Gumman, nån annan bor där  

-Jag vill inte bo i en lägenhet

-gumman du vänjer dig  

-Nu ska vi träffa min nya man *pling plong*  

-hej älskling! Jag är så glad att vi får flytta in  

-jag är bara glad att ni ville flytta hit, jag har gjort i ordning en säng åt Alva  

-Gumman, är du inte glad nu, är han inte snäll?  

-Jag vill inte ha en säng, jag vill ha en spjälsäng 

-Mamma!

-Nickolina, mon amour! Jag älskar dig  

-Tack för att vi fick flytta in, jag tror storstaden är ett bättre ställe för Alva att växa upp på än en semesterort  

-Vi borde fira detta, kanske genom typ resturangmat? Säger Nickolina  

-Pizza?!

-En Olive family Deluxe tack, aa 30 simdaler tack!  

-Vill du lära dig att gå? Vill du det Alva?

-aa mamma!  

-Sätt ena benet framför andra, som mamma!

-ok mamma!  

- Nu kan du grunderna, lär dig med denna!  

-Dina ögon är som stjärnor på min himmel, säger Edin  

-Tack så mycket, här har du 35 simdaler, ta fem i växel  

-Pizzan är här! Kom och ät  

-Du äter som en gris, håll din lucka stängd!  

- Hur Duufg tror du att jag håller mig smal, jag håller koll på mig själv!  

-Nu när du är rik med mig kanske du inser att du har råd med kirurgi! Du ska inte gå omkring och slösa med mina pengar för duufg! Säg inte att du gav dricks till det där slafsiga pizzabudet,  

-jag orkar inte, det börjar bli sent, jag nattar väl Alva  

-Bråkar ni?

-Jag gumman, men nu är det dags att sova  

-Byt om till något Sexigt så kan vi ha lite kul sen... Befalle Edin  

-Så, vill du starta?  

-NEJ! SNÄLLA SLUTA! UHHHHH! JAG VILL INTE! JAG RINGER POLISEN!!! GUHNJ! IIIIIIOW!

-Mamma?... Viskar Alva sorgset

Konstig, jag vet men jag behövde en start/Amanda


Kommentarerna då?

Vart tog kommentarerna vägen, vi saknar er!!!

Lämna ett avtryck, det är bättre än en kommen

Presentation


Hej. Vi är två tjejer på tretton år som startat en simsblogg. Här bloggar vi om nyheter, roliheter och mera men allt relaterat till sims!

LänkLista

Downloads

Omröstning

Hur hittade ni hit?
 följde er när ni hette mylifeasasim
 följde er när ni hette simsefls
 googlade på något
 en kompis
 genom en annan blogg
 annat sätt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate if you not speaking swedish

länkbyten

så länge har bloggen funnits till


Ovido - Quiz & Flashcards