Welcome to the universe of Sims

Alla inlägg den 26 augusti 2013

Av Sigrid och Amanda Simselfs - 26 augusti 2013 20:21

 

Avory suckar lite och sätter på tvn, livet känns surt  

-Avory, jag har märkt att det är någonting, berätta  

-Joo, i mitt rum i sunset valley har jag många fina tavlor och andra personliga saker  

-Jaha! Men Avory, det går nog att ordna  

-Gå in på mitt rum, fantisera lite och tänk riktigt hårt på saker som du vill ha där, så uppfylls dina önskningar magiskt, instruerar Batter  

-Tack, men då gör jag det, säger Avory och reser sig långsamt upp    

Hmm, hur ska jag göra det här, jag vill ju inte att batter ska bli missnöjd, nu vet jag!  

Det kanske blev för mycket      

-Avory! Hur går det, det är kvällsmat, Nudlar! Ropar Batter samtidigt som hon börjar gå mot rummet  

-Vad har hänt här inne? Och var är mitt modellfartyg?  

-Joo,jag gjorde som du sa, och det blev lite för mycket, men jag känner mig lite mer hemma. Förlåt  

-Det gör ingenting, men kom och ät nu 

-mm, Batter dina snabbnudlar smakar som vaniliga nudlar med äggsåsen och brocolin  

-Jag är färdig Avory, kan du äta nu så jag kan diska och sen är det dags att sova. Förklarar Batter  

-Batter, imorgon vill jag göra en ansträngning för att komma hem. Säger Avory och somnar


/Amanda



Av Sigrid och Amanda Simselfs - 26 augusti 2013 19:26

Är det bara jag som hatar kronofogden! Dom bara rusar in i huset med stora apparater som suger åt sig mina saker för att jag inte betalade räkningarna!  

Dom tog min soffa!  

Jag är glad att det inte händer i värkligheten/Sigrid

Kommentarerna då?

Vart tog kommentarerna vägen, vi saknar er!!!

Lämna ett avtryck, det är bättre än en kommen

Presentation


Hej. Vi är två tjejer på tretton år som startat en simsblogg. Här bloggar vi om nyheter, roliheter och mera men allt relaterat till sims!

LänkLista

Downloads

Omröstning

Hur hittade ni hit?
 följde er när ni hette mylifeasasim
 följde er när ni hette simsefls
 googlade på något
 en kompis
 genom en annan blogg
 annat sätt

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate if you not speaking swedish

länkbyten

så länge har bloggen funnits till


Ovido - Quiz & Flashcards