Welcome to the universe of Sims

Alla inlägg den 8 maj 2013

Yup, nu har jag lyckats skapa en pgc sim som heter Gemma Styles (efter Harry Styles syster)  

detta är då gemma, jag har följt reglerna i pgcn men hon har fått nästan perfekta egenskaper endå. Generna jag ska föra vidare är då rosa hår och kritvita ögon. Hon är ganska speciell till sin stil och gillar lax, varmt rosa och egen musik (one direction). Hon vill bli stjärnreporter. (journalist nivå 10)  

det första hon gjorde var att skaffa jobb som journalist.  

sen måste man ju ha bra relation med chefen så jag bjöd honom till det lokala kafét.  

han sa dock nej och det blev bara pinsamt.    

så hon gick dit själv (btw rolig min)

 

där träffar hon en kille vid namn Pedro, jag ser min chans...              

de börjar lära känna varandra och blir snabbt vänner  

sen började de köra sten, sax, påse  

Gemma är nog en dålig förlorare  

Det dröjer inte länge innan de börjar flörta med varandra.  

Gemma är flörtig så inte undra på att Pedro känner sig attraherad  

Gemma ger Pedro en romantisk masage  

förälskat par som ser varandra i ögonen  

sen går Gemma rakt på och kysser Pedro utan förvarning  

lite skamset frågar hon om de ska bli ihop  

JA!!!

 

Gemma blir så glad att hon kastar sig i famnen på Pedro  

En avundsjuk tjej...  

och en till...  

Pedro har ett fint ansikte så barnen blir nog fina  

de åker hem till Gemma och sitter brevid varandra i taxin  

Hemma dansar de tryckare till One Directiones "KIss You"  

Men han trampar henne på foten fyra gånger i rad  

sen äter de på den lokala lunchrestaurangen  

Efter en lång dag lägger sig Gemma, hon ska faktiskt jobba imorgon  

Men klockan 24 ringer Pedro, han måste gilla henne mycket./Amanda

Kommentarerna då?

Vart tog kommentarerna vägen, vi saknar er!!!

Lämna ett avtryck, det är bättre än en kommen

Presentation


Hej. Vi är två tjejer på tretton år som startat en simsblogg. Här bloggar vi om nyheter, roliheter och mera men allt relaterat till sims!

LänkLista

Downloads

Omröstning

Hur hittade ni hit?
 följde er när ni hette mylifeasasim
 följde er när ni hette simsefls
 googlade på något
 en kompis
 genom en annan blogg
 annat sätt

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate if you not speaking swedish

länkbyten

så länge har bloggen funnits till


Ovido - Quiz & Flashcards