Welcome to the universe of Sims

Direktlänk till inlägg 29 mars 2013

Mitt liv som Alyss

Av Sigrid och Amanda Simselfs - 29 mars 2013 13:22

jag hade tänkt göra en berettelse  

Jag är Alyss, jag har nyss fyllt elva år  

Detta är min storasyster Nora, hon är femton och har stora drömmar om att bli konstnär  

Min pappa dog innan jag föddes och mamma dog strax efter. Det enda jag har kvar från henne är min nalle. När mamma dog vallades vi mellan olika släktingar men ingen älskade oss. Tillsist adopterade farmor oss.  

I början gick det bra men efter ett tag började hon att bli fruktansvärt smal och darrig.  

Vi insåg dock inget utan njöt bara av livet och hennes våfflor  

Nu för tiden bränner hon vid all mat och blir alltid så trött  

Hon klarar inte av att vara uppe någon längre tid.  

Istället lagar min storasyster mat.  

Och jag diskar.  

Jag:"Jag tycker farmor värkar lite, svag"  

Nora: Joo, jag tror hon kan vara sjuk, men jag vet inte i vad och om vi kan göra något för det.  

Jag: Jag har en Idé...





Vad tycker ni?/Amanda

 
 
misan

misan

2 april 2013 22:27

hejsan Amanda! Jag ville bara säga att önskesimmen du önskade hos mej är ju en häxa och jag har inte det övernaturligt installerat så ska jag göra henne som människa eller vill du hoppa bak lite i kön medan jag installerar spelet. Jag tror endå det är bäst om du gör henne till häxa i ditt spel sen för jag vill inte att mitt spel ska lagga upp igen

http://misansims.bloggplatsen.se

Sigrid och Amanda Simselfs

7 april 2013 19:55

det är helt ok, jag glömde när jag önskade

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sigrid och Amanda Simselfs - 21 februari 2015 15:41

Jag har sett att jag fortfarande får träffar här, vilket är väldigt konstigt eftersom jag inte har lagt upp nåt på över ett år.  Det är helt sjukt hur tiden har gått och jag har helt enkelt glömt bort bloggen. Jag har bestämt mig för att jag vill blo...

Av Sigrid och Amanda Simselfs - 16 februari 2014 09:45

Det har varit häktiskt, men tillslut ligger alla barnen och sover.   James (näst äldsta sonen) fyller år. Äntligen blir han ett barn!   Nu är det fullt i hushållet så Daisy försöker träna bort sina graviditetskilon...   Och det ger resultat!...

Av Sigrid och Amanda Simselfs - 15 februari 2014 14:22

Min PGC arvinge gifte sig med en väldigt mullig tjej. Jag tänkte göra om henne och jag lät henne träna och designade om hennes hår/smink/kläder:   Före:   Efter:   Kommentera gärna!/Sigrid     ...

Av Sigrid och Amanda Simselfs - 15 februari 2014 08:41

Daisy försöker hålla sig i form mellan graviditeterna.   Men det är inte lönt för nästa sekund är hon gravid igen...   Äldsta barnet Jack fyller år!   Han får ett eget mini sovrum för att småbarnen skriker ofta. (Jag har väggarna nere med men...

Av Sigrid och Amanda Simselfs - 14 februari 2014 19:54

Glad alla   dag! Jag hoppas att ni har gått och kramat alla ni älskar!... Här kommer massa bilder på alla mina sims par. Först ut min PGC.     Mitt roligaste frieri...                   Sist men inte minst mitt favorit par.     ...

Kommentarerna då?

Vart tog kommentarerna vägen, vi saknar er!!!

Lämna ett avtryck, det är bättre än en kommen

Presentation


Hej. Vi är två tjejer på tretton år som startat en simsblogg. Här bloggar vi om nyheter, roliheter och mera men allt relaterat till sims!

LänkLista

Downloads

Omröstning

Hur hittade ni hit?
 följde er när ni hette mylifeasasim
 följde er när ni hette simsefls
 googlade på något
 en kompis
 genom en annan blogg
 annat sätt

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate if you not speaking swedish

länkbyten

så länge har bloggen funnits till


Skapa flashcards