Welcome to the universe of Sims

Alla inlägg under januari 2013

Av Sigrid och Amanda Simselfs - 31 januari 2013 16:08

 

Dethär är Saga. En missuppfattad tjej som inte riktigt passar in. Hon gör allt men är helt enkelt  inte socialt accepterad. Hennes största dröm är att bli en författare.  

Vardag

Allt- Utomhuslyx  

Badkläder

Baddräkt- Store(Sunlit tides)

Simfötter- Årstider  

Finkläder

Klänningen- Utomhuslyx

Skor- Gasen i botten  

Gympakläder

Dräkt- Stadsliv

skor- Leva livet  

Sovkläder

Sovoutfit- sovrum och badrum

tofflor- Husdjur  

När hon skriver


Hur verkar hon? /Amanda

Av Sigrid och Amanda Simselfs - 28 januari 2013 17:26

Jag är lite sugen på att göra en familj som är till för bloggen. Asså typ att varje gång jag spelar på den familjen tar jag några foton och beskriver vad som har hänt. Vad säger ni om det? Jag tycker att det vore spännande och se hur jag spelar helt normalt                

Random bilder på simmar jag har gjort/Amanda

Av Sigrid och Amanda Simselfs - 25 januari 2013 20:22

Har det inte än, kommer nog snart att skaffa det. Anyway får ni en trailerSry för det tråkiga inlägget/Amanda

Av Sigrid och Amanda Simselfs - 21 januari 2013 16:13

Vad tycer ni om denhär?  

För jag är nöjd med den =)/AManda

Av Sigrid och Amanda Simselfs - 21 januari 2013 12:01

Jag hittade denna jättesöta outfit    

Ladda ned den här

(tonåring-vuxen)/Amanda

Av Sigrid och Amanda Simselfs - 17 januari 2013 11:33

Kolla,jag hittade en musikvideo i sims-format, kolla in det. Den är bra!

/Amanda

Av Sigrid och Amanda Simselfs - 13 januari 2013 11:01

är ni redo att ge mig en till chans? Isåfall vill jag ge er en berättelse. Den handlar om 8 ungdomar som är ensamma på ett rymdskepp. Bara en kommer att överleva. Alltdirektsänds i tv. Lite som hungerspelen men skillanden är att alla är vänner och försöker få varandra att överleva också. Men det kommer att sluta med en. Den kommer att heta typ Spacegames. Eller något annat. Som LiaMinelle eller SidXander vad tycker ni. Detta kommer även upp i omröstningen  /Amanda

Av Sigrid och Amanda Simselfs - 9 januari 2013 18:09

vill jag förstöra överraskningen? JA det vill jag!!! På livesändningen så berättade Argus Hulin och Ryan Vaughan om TRE nya expansioner och TVÅ nya prylpaket, under 2013. Ryan avslöjade lite för mycket men... Jag är glad!!! Det är nu bekräftat att sims 3 universitet kommer ut i mars. 5e tror jag. Sen i Juni? (Tror jag) Kommer the sims 3 island paradise ut. (Ö paradis ungefär) Efter det ett annat expansionspaket som de inte har döpt än men där man kommer kunna färdas till framtiden. (åhhh, lunakar lakes feling). Sen kommer naturligtvis 70, 80 och 90 tals prylpaketet ut om ca 2 veckor och sist men inte minst ett till prylpaket som jag missade vad som skulle vara i det. Ser fram emot det. Jag trodde 2013 var slute för sims 3 men icke då. Sims 3 kommer att leva 2014 också!!(Omg, fyller 14 det året... tiden går så fort)

seriöst, sitter här och gråter. det är så vackert. Men jag längtar ärligt ihjäl mig  

OCH EN BILD FRÅN THE SIMS 3 ISLAND PARADISE!!!


Här kan du se första delen

Och här andra.


Vad tycker ni/Amanda

Kommentarerna då?

Vart tog kommentarerna vägen, vi saknar er!!!

Lämna ett avtryck, det är bättre än en kommen

Presentation


Hej. Vi är två tjejer på tretton år som startat en simsblogg. Här bloggar vi om nyheter, roliheter och mera men allt relaterat till sims!

LänkLista

Downloads

Omröstning

Hur hittade ni hit?
 följde er när ni hette mylifeasasim
 följde er när ni hette simsefls
 googlade på något
 en kompis
 genom en annan blogg
 annat sätt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate if you not speaking swedish

länkbyten

så länge har bloggen funnits till


Ovido - Quiz & Flashcards