Welcome to the universe of Sims

Alla inlägg under november 2012

Av Sigrid och Amanda Simselfs - 29 november 2012 11:46

Idag, slog vår klass hoppreps-rekordet i skolan. 


Vi hoppar varje rast. En hopplek som heter kedjan. Man ska vara minst 7 personer om det ska vara bra. grejen är så att alla ska ställa sig på kö runt en av personerna som vevar. Sen börjar man veva. Så fort någon hoppar så får hopprepet inte slå i marken utan att man hoppar över det. Så fort man hoppat över ställer man sig på kö runt nästa som vevar. Om någon nuddar repet eller låter repet slå i marken utan att hoppa över det är det över. Då börjar man räkna om, för varje hopp man klarar räknar man en siffra. Förut var det 177 men 6b(äst) har slagigt 207!!!!!!


HAHAH! 5a(wsome)/Amanda


(vet att dettta inte är sims relaterat men jag ör så glad)

 


Av Sigrid och Amanda Simselfs - 24 november 2012 08:38

Vad tycks?  

Av Sigrid och Amanda Simselfs - 24 november 2012 08:25

Heeeeeeej det kommer lite nya bilder här!

 

Och böj och sträck!!! (rampljuset)  

öhhm skulle man inte åka rullskridskor(övernaturligt+årstider)  

Det är aldrig fel med ett fruktbål (årstider)

Av Sigrid och Amanda Simselfs - 19 november 2012 20:30

Jag har Idétorka på namnet men jag gjorde det för att jag vill ha något sött på barnens pjamasar egentligen. Är jättenöjd. Antingen döper jag det till "sweet dreams" eller "Cute sleepy"

VAd tycke ni. PLZ kommentera!!!/Amanda  

Av Sigrid och Amanda Simselfs - 19 november 2012 15:27

Jag listar upp vilken expansion som är bäst (Har alla nu)!



1. ÅRSTIDER

För att den kommer med så mycket nytt. DEn är helt enkelt awsome (vet dålig recension)  




2.Drömjobb

Jag älskar staden som medförjer och jag älskar att man kan styra över jobben  



3. Husdjur

Behöve jag säga något?  


4. Kvällsnöjen

Jag älskar möjligheten att gå på klubbar osv. Kändissystemet är faktiskt supersmart. Det känns skönt med en storstad till sims

 


5. Övernaturligt

Det känns lite som idé torka att skapa en möjlighet till övernaturliga simmar. Det känns som att jag vill ha mitt spel realistiskt. Men ibland är det kul att larva sig med övernaturliga simmar  


6. Leva livet

Det känns som en uppdatering till grundspelet. Det känns som om det nya borde vara med i grundspelet och att EA vill tjäna pengar på bristen. Ändå känns det roligt för det är bra nya grejor  


7. I Rampljuset

Detta är igentligen sjukt kul men det känns som ett trix för att få pengar. Det känns som en blandning mellan drömjobb och kvällsnöjen. Småtråkigt  


8. Destination världen.

Känns jättedåligt att det är baserat på utforskning och inte semester som sims 2 jorden runt.

Dock är det lite kul att utforska och man kan göra som en semester om man har årstider.  


OBS! Jag äger rättigheterna till bilden på sims 3 årstider och sims 3 i rampljuset!/Amanda


Av Sigrid och Amanda Simselfs - 15 november 2012 17:51

Jag förbokade sims 3 seasons via origin(som nedladdning). Det står limited edition men jag har inte fått något sådant innehåll eller någon limited edition kod. känner mig sviken som betalade 500 kr för att få det.   Vet någon hur man gör för att få innerhållet. Tacksam för svar/Amanda

 

Av Sigrid och Amanda Simselfs - 15 november 2012 11:46

  

Jag tänker radera all CC jag har. De betyder att min historia helt kommer förstöras. Jag ska ladda upp familjen på exhange, Kanske. Ni får en bild i så fall. Jag är såååå himla ledsen. Värkligen, sorry!!!/Amanda

Av Sigrid och Amanda Simselfs - 15 november 2012 11:40

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

IDAG SLÄPPS SIMS 3 SEASONS!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! EGENTLIGEN HAR JAG DET REDAN MEN SKA GÅ LITE PÅ STAN MED EN KOMPIS FÖRST.

JAG VET EJ OM JAG SKA VARA GLAD ELLER LEDSEN FÖR DET!!!!!       OMG!!!!!!!!! LÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR TILLS JAG KOMMER HEM!!!!!!!!!!/AMANDA

(En let´s play)

Kommentarerna då?

Vart tog kommentarerna vägen, vi saknar er!!!

Lämna ett avtryck, det är bättre än en kommen

Presentation


Hej. Vi är två tjejer på tretton år som startat en simsblogg. Här bloggar vi om nyheter, roliheter och mera men allt relaterat till sims!

LänkLista

Downloads

Omröstning

Hur hittade ni hit?
 följde er när ni hette mylifeasasim
 följde er när ni hette simsefls
 googlade på något
 en kompis
 genom en annan blogg
 annat sätt

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate if you not speaking swedish

länkbyten

så länge har bloggen funnits till


Ovido - Quiz & Flashcards