Welcome to the universe of Sims

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Sigrid och Amanda Simselfs - 20 augusti 2012 17:57

denna familj kommer till en berätterlse snart


http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=6284516


Jag har gjort familjen och kommer använda den i min historia,kommer vara många delar,som kommer snart. Jag hoppas ni kommer gilla den.

/Sofia


P.S Jag gjorde familjen hos Amanda,det är därför det är hon som har laddat upp den.

Av Sigrid och Amanda Simselfs - 20 augusti 2012 17:54

Jag är ju då en utav bloggarna på denna bloggen. Och jag tänkte att ni kanske vill veta mer om just mig. Så om ni vill veta vad jag gör i min vardag och annat kul,kan ni kolla in min blogg.


singingme.blogg.se


/Sofia

Av Sigrid och Amanda Simselfs - 20 augusti 2012 06:36

Idag börjar jag och Amanda i skolan irl(på riktigt). Så jag vill bara säga att uppdateringen blir inte lika bra som förut. Men vi kommer fortfarande vara aktiva. Men man måste ju satsa på skolan också.

Så till alla er som också börjar i skolan idag,lycka till! :) Lycka till,till er som ska börja snart eller redan har gjort det.

/Sofia

Tidigare månad - Senare månad

Kommentarerna då?

Vart tog kommentarerna vägen, vi saknar er!!!

Lämna ett avtryck, det är bättre än en kommen

Presentation


Hej. Vi är två tjejer på tretton år som startat en simsblogg. Här bloggar vi om nyheter, roliheter och mera men allt relaterat till sims!

LänkLista

Downloads

Omröstning

Hur hittade ni hit?
 följde er när ni hette mylifeasasim
 följde er när ni hette simsefls
 googlade på något
 en kompis
 genom en annan blogg
 annat sätt

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate if you not speaking swedish

länkbyten

så länge har bloggen funnits till


Skapa flashcards