Welcome to the universe of Sims

Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Sigrid och Amanda Simselfs - 17 augusti 2012 21:39

Jag tänkte äntligen fredagsmys!!! Måste blogga om det. Men... Detta är ju en sims blogg. Så kom jag på det!! Jag låter Simmarna ha fredagsmys. Jaaaaaa!!! det var ju en bra idé. Såhär såg det ut

 

Först Fick jag dem att laga Friterat Godis. Sedan beställde jag Pizza.


 

Sen fick jag dem att spela tvspel och titta på tv. (jag skippar delen där de äter Pizza i soffan)

Vi var ju tvungna att tala om för våra vänner vilken fantastisk fredag vi hade

   

Musik time. Jag spelar Grymt för sofia och visar vad jag kan



Sofia drar några skämt för mig

   

Vi läser lite för att lugna ned oss

 

Efter en jobbig kväll somnar vi lugnt

/Amanda

Av Sigrid och Amanda Simselfs - 17 augusti 2012 13:52

Det nya expansions paketet "Årstider" kommer ut ca den femtonde November (15/11).


Så jag tänkte att jag skulle skriva lite om Årstider.


       

På Årstider kan man bada i vattnet. Det tycker jag ska bli jätte kul. Eftersom att jag har längtat efter det jätte länge. På Våren är det ju påsk, och då kan man leta påskägg :) Och man kan också sälja på typ en marknad hela året :) Man kan spela fotboll,få eksem (:() och det kan regna. Då kommer paraplyet fram :)

På hösten kan barn(kanske tonåringar)gå på bus eller godis. Som en riktig Halloween.

På vintern kan man åka skridskor. Och åka snowboard istället för skateboard. Men tyvärr kan man inte fira jul. Det är ju en kristen högtid. Så det är typ därför.

Men där fick ni lite information om det nya expansions paketet Årstider./ Sofia

Av Sigrid och Amanda Simselfs - 17 augusti 2012 13:33

Det ska komma en ny värld till store!!!

Den ska heta sunlit tides

 

Ser härlig ut va?

   

Jag vill ha den och om man då har årstider kan man ju bada i det turkosa havet (åhhhhhhh).

                                                  
                                                  
                                     /amanda

Tidigare månad - Senare månad

Kommentarerna då?

Vart tog kommentarerna vägen, vi saknar er!!!

Lämna ett avtryck, det är bättre än en kommen

Presentation


Hej. Vi är två tjejer på tretton år som startat en simsblogg. Här bloggar vi om nyheter, roliheter och mera men allt relaterat till sims!

LänkLista

Downloads

Omröstning

Hur hittade ni hit?
 följde er när ni hette mylifeasasim
 följde er när ni hette simsefls
 googlade på något
 en kompis
 genom en annan blogg
 annat sätt

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate if you not speaking swedish

länkbyten

så länge har bloggen funnits till


Ovido - Quiz & Flashcards